UWAGA

Kolejne rozdziały będą pojawiały się codziennie, aż do rozdziału piętnastego. Na tłumaczenie kolejnych rozdziałów będę musiała poczekać, aż opublikuje je oryginalny autor. Zbiegnie się to rownież z moim wyjazdem, zatem na rozdział szesnasty i kolejne pojawią się dopiero w sierpniu. Mam nadzieję, że poczekacie :)


niedziela, 19 lipca 2015

PRAWO MAŁŻEŃSKIE - ZAPOWIEDŹ


Witajcie, oryginalny autor dodał szesnasty rozdział opowiadania. Niestety, nie zdążę już przetłumaczyć całości, ale mam dla was mały fragmencik :) Miłych wakacji!

____________________________________


— Jesteś gotowy?
— A Ty jesteś? – odpowiedział poważnie
—Właściwie, myślę, że jestem! – powiedziała z nerwowym uśmiechem – Przerażona, ale gotowa.
— Więc chodźmy! – odpowiedział jej ojciec – Kocham Cię Hermiona – dodał – I ten chłopak również, jestem tego pewien.
Przytulając ojca, z oczami pełnymi łez wzruszenia, dziękując po cichu Pani Weasley, za jej pracę włożoną w przygotowania do ślubu, Hermiona schodziła ramię w ramię z tatą po schodach. To było to. Wychodziła za mąż.

25 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Do 1 sierpnia :) Może dzień wcześniej / dzień później.

      Usuń
    2. Szybciej! Ja umrę bez tego :* Zrób to dla czytelników ( dla mnie czytania nigdy nie za wiele )

      Usuń
  2. Czy tylko ja mam wrażenie, że to sen?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się doczekać... Próbowałam nie przeczytać w oryginale, ale rozumiałam co nie co. To końcówka prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Łobuzie, to niegrzeczne tak nas zostawiać!! Ja chcę całość najlepiej już zaraz natychmiast, bo ty złośliwa bestio, wybralas fragment przy którym wszystkie fanki dramione się rozplywaja jak czekolada na słońcu.
    Ze swojej strony zapraszam na kolejny rozdział jednego podpisu
    Coseeterne.wordpress.com
    Pozdrawia
    Alex

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejku...Nie mogę się doczekać następnego rozdziału *.* :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, nie, nie! Dlaczego nas zostawiłaś w tym momencie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Nieeeeeeeeeeeeeeeeeee tyle czekania
    :'( :'( :'( :'( :'( :'(
    A rozdzial 17 kiedy bedzie??

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam i nie mogę się doczekać :'(

    OdpowiedzUsuń
  9. ehh nie mg się doczekać następnego :< cudowny *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cwana jesteś! Zostawić w takim momencie... Na szczęście mój angielski jest na tyle dobry, ze udało mi się zmotywować i przeczytać po angielsku. Powiem Ci, ze skończyłaś w takim momencie, to miałabym problem ze spaniem, gdyby nie tamto :P
    Coz, choć to pytanie do autorki, ciekawa jestem, co zrobi Cyzia. Bo ze nie przejdzie kolo tego obojętnie, jest niemalże oczywiste.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj trafiłam na twojego bloga i muszę przyznać, że to opowiadanie jest cudowne ♡
    Cieszę się, że postanowiłaś je przetłumaczyć, ponieważ mój angielski nie jest aż tak dobry żeby wszystko rozumieć a jak się pomija fragmenty to nie ma tej przyjemności z czytania :D
    Jeszcze raz ci dziękuję za to wspaniałe tłumaczenie :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam z niecierpliwością!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej kochana! Pragnę cię powiadomić, że zostałaś nominowana do Liebster Award! *fanfary*
    Więcej informacji na moim blogu w zakładce "Liebster Award" -

    http://harrmionehariet.blogspot.com/ - zapraszam do zakładki i na nowy rozdział :)

    Weny!
    H

    OdpowiedzUsuń
  14. RoztrzeoanaJakNikt30 lipca 2015 16:56

    Hej :)
    Dopiero dzisiaj odkrylam teoj blog.... I powiem Ci szczerze, że jestem zachwycona �� Kiedy nastepny rozdzial ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy następny roździał?

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja reakcja: szczery, szeroki uśmiech i zakryte dłonią usta. Po prostu zachwyt i nie wiem, czemu marnuję czas pisząc, zamiast czytać dalej!

    OdpowiedzUsuń