UWAGA

Kolejne rozdziały będą pojawiały się codziennie, aż do rozdziału piętnastego. Na tłumaczenie kolejnych rozdziałów będę musiała poczekać, aż opublikuje je oryginalny autor. Zbiegnie się to rownież z moim wyjazdem, zatem na rozdział szesnasty i kolejne pojawią się dopiero w sierpniu. Mam nadzieję, że poczekacie :)


niedziela, 2 sierpnia 2015

LIEBSTER AWARD

Witajcie, zostałam nominowana, znalazłam trochę czasu i udało mi się odpowiedzieć na pytania :) Zapraszam do odpowiedzi i do jutra -> bo dodam kolejny rozdział. 

Dziękuję za nominację, Hariet!

1. Co najchętniej zmieniłabyś w swoim opowiadaniu?
Ponieważ to nie jest moje opowiadanie, a tłumaczenie, chciałabym mieć kiedyś równie dobry pomysł na historię i napisać coś swojego autorstwa. Chciałabym również mieć więcej cierpliwości i czasu do tego opowiadania, poprawić wszystkie błędy, które się w nim znajdują. Kiedy już przetłumaczę jakiś rozdział to nie mogę się doczekać aż go opublikuje i robię to od razu, nie zważając na literówki i błędy językowe. Kiedyś może się jeszcze za to wezmę :)

2. Co planujesz robić po skończeniu tego właśnie opowiadania?
Muszę w końcu wziąć się za przygotowania do robienia pracy inżynierskiej… Ale pewnie wezmę się za kolejne tłumaczenie :)

3. Ulubiona potrawa?
Pomimo tego, że odżywiam się zdrowo i żyję głównie na owsiance, szpinaku i sałacie, to chyba nigdy nie przestanę kochać pizzy i kebabów. Przykre, ale prawdziwe.

4. Napisz krótką parodię o Severusie lub Albusie XD
Nie jestem zbyt dobra w parodiach, więc przesyłam link do mojej ulubionej. :D
https://www.youtube.com/watch?v=Eax4oQb5p04

5. Ulubiona postać w twojej historii?
Co za pytanie, Draco oczywiście :D

6. Masz rodzeństwo?
Taak, dwóch braci, jeden starszy, drugi duuużo młodszy.

7. Wierzysz w reinkarnację?
Reinkarnacja to jedna z niewielu rzeczy, w które wierzę :)

8. Co najbardziej lubiłaś oglądać w dzieciństwie?
Shrek, zdecydowanie, widziałam to miliony razy.

9. Ulubiony film?
Nie mam ulubionego filmu. Ostatnio najbardziej podobał mi się chyba ‘Whiplash’ i ‘I Origins’. 

10. Czego nienawidzisz w sobie?
Tego, że jestem bardzo roztrzepana, robię milion rzeczy na raz. Rzadko kiedy udaje mi się usiąść i zrobić coś od początku do końca.

11. Bałaganiara czy Perfekcyjna pani domu z ciebie?
Ch*jowa Pani Domu. Tak to ujmę :D

Nominuję:
http://corkimerlina-dramione.blogspot.com/
http://hermiona-i-malfoy.blogspot.com/
http://milosc-dopadnie-cie-i-tak.blogspot.com/
http://albusdumbledorereally-hp.blogspot.com/

Pytania:
1. Dlaczego zaczęłaś pisać opowiadanie?
2. Jaka jest Twoja ulubiona postać z Harry’ego Pottera?
3. Wolisz czytanie książek, czy oglądanie filmów?
4. Jaki jest Twój ulubiony serial?
5. Kim chciałaś zostać, gdy byłaś mała?
6. Masz jakieś zwierzę?
7. Humanistka czy ścisłowiec?
8. Wolisz jazdę na rowerze, czy jazdę samochodem?
9. Jaka jest twoja ulubiona część przygód Harry’ego Pottera?
10. Kiedy czujesz się wolna?
11. Jaki jest twój ulubiony paring z opowiadań o Harrym Potterze?


2 komentarze:

  1. Super parodia XD
    Harry Snape Harry Snape Harry Snape Harry Snape DUMBLEDORE! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. RoztrzepanaJakNikt2 sierpnia 2015 21:10

    Kiedy nowy post?
    Weny
    RotrzepanaJakNikt

    OdpowiedzUsuń