UWAGA

Kolejne rozdziały będą pojawiały się codziennie, aż do rozdziału piętnastego. Na tłumaczenie kolejnych rozdziałów będę musiała poczekać, aż opublikuje je oryginalny autor. Zbiegnie się to rownież z moim wyjazdem, zatem na rozdział szesnasty i kolejne pojawią się dopiero w sierpniu. Mam nadzieję, że poczekacie :)


poniedziałek, 17 sierpnia 2015

UWAGA

Witajcie moi kochani!
Postanowiłam dodać krótkie wyjaśnienie. Nie chcę, żebyście myśleli, że znudziło mi się tłumaczenie i opuściłam ten blog. Wiem, że wcześniej prawie codziennie pojawiały się nowe rozdziały, a teraz przerwa jest bardzo długa. Jednak nie jest to absolutnie zależne ode mnie. Oryginalny autor chwilowo poprzestał na 17 rozdziale. Wierzcie mi, że z niecierpliwością czekam, aż opublikuje kolejny rozdział, ale jak na razie to się nie dzieje, więc nie mam co tłumaczyć. Pozostaje nam czekać...
Jak tylko pojawi się 18 rozdział - a sprawdzam parę razy dziennie - od razu biorę się za tłumaczenie.
Pozdrawiam i mam nadzieje, że mnie nie zostawicie i czekacie na dalszą cześć historii!

Anastazja

3 komentarze:

  1. Czekamy, kochamy, wspieramy w czekaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno czekam I JESZCZE RAZ WIELKIE DZIEKI ZA TLUMACZENIE!!! JESTES NAJLEPSZA!!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. :* pozdrawiam! I wspieram w czekaniu! :* :*

    OdpowiedzUsuń